שירות מענה אנושי יכול להתאים לעצמאיים, בעלי עסקים ומוסדות ציבור. כל מי שעובד מול קהל או לקוחות זקוק למענה מן הסוג הזה, מה גם שכדאי שהוא יהיה מבוסס על כוח אדם אנושי ועל נציגים שיודעים לקבל את השיחות בצורה מסודרת. יתרה על כך, היתרון של שירות מענה אנושי בא לידי ביטוי באופן שבו הוא עולה בקנה אחד עם הצרכים של קהל היעד גם מבחינת התקציב: בגלל שיש רמות שונות של זמינות, ניתן לקבוע את המחיר שאותו מוכנים לשלם.
למידע נוסף על שירות מענה אנושי לחץ כאן.
הדבר החשוב ביותר הוא להתאים כל סוג של שירות מענה אנושי לאופי של העסק. אם למשל אכן מדובר על עסק של עצמאי שאין לו זמן לקבל בעצמו את השיחות הנכנסות אבל הוא כן מבין את החשיבות של שירות לקוחות ברמה גבוהה, הפתרון הרלוונטי יהיה שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ. אבל אצל בעלי עסקים גדולים יותר או מוסדות ציבור, יכול להיות שיהיו מוקדים שיספקו את השירות בתוך הארגון עצמו.
כמה עולה להציע ללקוחות שירות מענה אנושי?
השאלה המתבקשת היא כמה כסף עסק צריך להשקיע על מנת לדאוג שהלקוחות שלו יקבלו שירות מענה אנושי כל פעם שתהיה להם שאלה או שהם יצטרכו עזרה. כאן התשובה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב, כי המחיר אינו אחיד. בפועל, העלות של שירות מענה אנושי מושפעת משורה ארוכה של פרמטרים: החל מרמת הזמינות המבוקשת, דרך מספר הימים בשבוע שבהם אפשר ליצור קשר עם בית העסק ולקבל שירות מענה אנושי ועד סוג המענה עצמו.
מה שכדאי לעשות הוא לתכנן מראש את התקציב. כך קובעים איזה מענה לספק ומתאימים אותו גם לציפיות של הלקוחות עצמם.