ישנן שאלות שונות שאתם יכולים להפנות אל מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי בין אם אתם נמנים עם לקוחות החברה ובין אם לא. המוקד מאויש בנציגים מקצועיים שמוכנים לענות על שלל שאלות ופניות.
שאלות הנוגעות בהצטרפות לשירותי החברה
כל מי שעוד לא מוציא שיחות לחו"ל דרך בזק בינלאומי מוזמן להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי ולברר מה מוצע לו. במוקד הנציגים ישמחו להציע לכל אחד את חבילת התקשורת המתאימה לו ביותר וזאת לאחר בירור אלו שיחות הוא עומד לבצע וכמה שיחות כל חודש.
בירור על אודות חשבוניות עבור לקוחות קיימים
מדי פעם מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי מקבל פניות ושאלות שנוגעות בחשבוניות. לעתים לקוחות החברה רוצים לברר פרטים על גובה החשבונית, לעתים לשחזר חשבונית ישנה ולעתים לברר נקודות שונות הנוגעות בה. כל שאלה שכזו רלוונטית ומקבלת מענה מלא דרך המוקד.
תמיכה ועזרה בתפעול
לקוחות של החברה יכולים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי כדי לקבל עזרה בכל מה שנוגע לתפעול והתקשרות לחו"ל. מי שלא בטוח כיצד הוא יתקשר לחו"ל, מה עליו לעשות או מה הקידומת של המדינה אליו הוא רוצה להתקשר, יכול ליצור קשר עם המוקד ולקבל מענה מלא.
בדיקת אמצעי תשלום
אחת הסיבות לפנות אל המוקד של החברה היא לשנות את אמצעי התשלום. שינוי אמצעי התשלום הוא פשוט מאד והנציגים של המוקד מוכנים ויכולים לעזור בכל שאלה ופניה בטלפון. הסיבות להחליף אמצעי תשלום יכולות להיות גניבה של כרטיס אשראי, שינוי חשבון ועוד ובכל מקרה מומלץ תמיד לפנות אל המוקד לבצע החלפה מסודרת של האמצעי איתו משלמים.