דברים שחשוב לדעת על הפקת סרטון תדמית
אתם מעוניינים לקדם את החברה שלכם, את העסק שלכם, או את הארגון שלכם. איך אפשר לקדם את עצמכם באופן אפקטיבי? יותר ויותר מנהלים מבינים, שבעזרת הפקת סרטון תדמית הם יכולים לקדם היטב את האג'נדה של הארגון שבראשו הם עומדים. בעזרת הפקת סרטון תדמית אפשר להפיץ היטב את המסר במדיומים השונים, וכן להציג את הסרטון בפני לקוחות חדשים או פוטנציאליים. עם זאת, חשוב להקפיד על כמה דברים, כאשר אתם בונים את הסרט, ועובדים עליו ביחד עם חברת ההפקות.
הסרט דורש מקוריות
זו טעות לחשוב כי הפקת סרטון תדמית היא שבלונית, וחברת ההפקות פשוט מעתיקה את המסגרת בין כל הסרטונים השונים. סרטון תדמית מוצלח, חייב להיות מקורי. זה לא אומר שצריך להתפרע עם התסריט, אבל צריך לחדש, לעניין ולרתק את הצופה. צריך להציג בפניו משהו שהוא לא ראה קודם לכן. צריך להראות לו חזון מיוחד. צריך להציג בפניו צוות מוביל, ואנשים עם התלהבות וכושר יצירתי.
ליצור קצב מוצלח במהלך הסרטון
האם אתם יודעים מה מבדיל בין הפקת סרטון תדמית מוצלח לבין הפקה שנופלת? לא פעם מדובר על הקצב של הסרט. סרטון תדמית במובן מסוים הוא כמו קליפ. זה לא אומר שהכל צריך להיות קצבי בכל רגע ועם מוזיקה רועשת, אבל זה כן אומר שהסרט לא יכול להיות איטי. סרטון תדמית צריך להיות מושך ומגרה בכל שלב. אפשר לשנות את זוויות הצילום, לשנות את קצב העריכה באמצע, ובאופן כללי – ליצור אווירה תוססת.
ומה עם האורך של סרטון תדמית?
כאשר אתם פונים למומחים של הפקת סרטון תדמית, סביר להניח שהם ימליצו לכם לא לעשות סרט שיהיה ארוך יותר מ- 5 דקות, אך שלא יהיה קצר יותר מדקה אחת. אין ספק כי סרט תדמית של 3 דקות הוא הטוב ביותר, כאשר אפשר לחרוג קצת לפה וקצת לשם. זה מספיק זמן כדי להעביר את כל המסרים המרכזיים שלכם, אך לא למשוך את הצופים קצרי הרוח יתר על המידה.