מאז מהפכת התקשורת הסלולרית בישראל האפשרויות העומדות בפני הלקוחות הישראלים בבחירת חברת תקשורת גדולות מאוד. למעשה, כבר אין צורך להסתפק במעט חברות או יותר מכך, להישאר מחוברים לחברה סלולרית אחת כי היא האפשרות היחידה. היום כל אחד יכול להישאר עם מספר הטלפון שלו ולעשות ניוד לחברה אחרת בלי להתחייב לשירותי החברה החדשה. עם זאת, אף על פי שישנו יתרון גדול ליכולת הניוד, לא כל אחד מבין אם הדבר משתלם לו או לא ולא כל אחד יודע כיצד לבצע את הניוד ולכן ישנה חשיבות גדולה לשירותי הלקוחות של החברות השונות. שירות הלקוחות של חברת youphone מאפשר למתעניינים שרוצים לקבל מידע על שירותי החברה לקבל אותו בנוחות ולהחליט אם לקבל את שירותיה או לא.
youphone שירות לקוחות ללקוחות החברה
חברת יו פון מעמידה לרשות לקוחותיה את כל המידע לו יכול להיות שהם נחוצים. לחברת youphone שירות לקוחות שיכול לתת שירות בשעות שנוחות למתקשרים, בשפות שונות כשהנציגים עוברים הכשרה למתן השירות.
להתקשר בשעות נוחות ולקבל שירות בכל שפה מתאימה למתקשר
לחברת youphone שירות לקוחות המאפשר ללקוחות החברה או למתעניינים שרוצים להצטרף לשירותיה לקבל את השירות בעברית ולא רק. מי שאינו דובר עברית או שאינו רוצה לשוחח בשפה העברית כי הוא מרגיש שאינו שולט בה כראוי, יכול לקבל את השירות בשפה הנוחה לו.
איכות הנציגים
לחברת youphone שירות לקוחות המציע שירות על ידי נציגים שעברו הכשרות מתאימות לתת את השירות. הנציגים של החברה עוברים הכשרות בתחילת דרכם, כשהם מתקבלים לחברה ובמהלך העבודה. חלק מהשיחות מוקלטות לצורך ביקורות על העובדים במטרה לשפר את השירות ותמיד ישנם אחראיים שתפקידם לדאוג לכך שהמתקשרים (לקוחות החברה או מתעניינים בשירות), יקבלו את השירות הטוב ביותר.