לקוחות פלאפון מכירים היטב את מערך שירות הלקוחות של פלאפון. חברת פלאפון היא החברה הראשונה בישראל אשר הקימה את מערך התקשורת הסלולרית. מאז הקמתה ועד היום השתכללה החברה והיום היא מציעה שירותי אינטרנט מהיר דרך המכשירים ושיחות ללא הגבלה בחבילות התקשורת שלה. מאז הקמתה ועד היום מעמידה חברת פלאפון שירות לקוחות הכולל נציגי שירות שמומחים בשירותים השונים של החברה ועברו הכשרה כדי לסייע ללקוחות בכל שאלה. הפניה אל שירות הלקוחות של פלאפון תתבצע דרך כל אחד מהאמצעים; מוקד שירות הלקוחות, האינטרנט או הטלפון.
מוקד שירות הלקוחות
לחברת פלאפון שירות לקוחות העומד לרשות לקוחות החברה ומתעניינים אשר רוצים להצטרף לשירותים שלה ובו ניתן ליצור קשר עם נציגי שירות פרונטליים. במוקדי השירות ניתן לקבל גם שירותים ממעבדת התיקון אשר מתקנת את המכשירים של הלקוחות על ידי מיטב הטכנאים. אם ברצונכם לקבל שירות ללקוח קיים, חדש או עסקי, תוכלו פשוט להגיע לאחד המוקדים או לחילופין לקבל שירות דרך האינטרנט או המוקד הטלפוני.
יצירת קשר דרך האינטרנט
אם יש לכם שאלות בנוגע לשירותי החברה, עלות החבילות או כל שאלה דומה, תוכלו ליצור קשר עם החברה דרך אתר האינטרנט שלה. האתר פועל כל יום, כל היום וניתן להשאיר בו גם פניה כדי שנציג שירות יחזור אליכם. גם אם נתקלתם בשאלה באמצע הלילה, תוכלו להשאיר הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי.
יצירת קשר בשירות הלקוחות הטלפוני
שירות הלקוחות הטלפוני של פלאפון ייתן לכם מענה בכל נושא שתבחרו. החל מקבלת מידע אודות המסלולים השונים של החברה, הצעת מחיר לרכישת מכשיר סלולרי, טיפול בתקלות או כל מידע אחר שתרצו לקבל. נציגי השירות הטלפוני מתמחים בתחומים השונים ויוכלו לתת לכם מענה מהיר ומדויק בכל שאלה.