בין אם אתם לקוחות של חברת בזק בינלאומי ובין אם לא יכול להיות שתרצו להתקשר אל החברה לשאול שאלות שונות הנוגעות בהצטרפות לשירותי החברה או לבירור של חבילות, מבצעים וחשבוניות.
שאלות על חבילות ומבצעים
שאלות רבות שמגיעות אל המוקד הטלפוני של בזק בינלאומי לצורך בירור על חבילות ומבצעים של החברה. גם לקוחות החברה וגם מתעניינים שחושבים להצטרף אל שירותיה יכולים לקבל את כל המידע הנחוץ להם כאשר תתבצע גם התאמה לשירות כפי שהם צריכים אותו ובהתאם לאופי התקשורת שלהם עם יעדים מעבר לים.
שאלות טכניות
שאלות טכניות הנוגעות בהוצאת שיחות לחו"ל מופנות אל המוקד הטלפוני של בזק בינלאומי. הנציגים של המוקד מוכנים לענות על שאלות שונות כולל לעזור למי שרוצה בכך צעד אחר צעד בהוצאת שיחות. כל שאלה טכנית יכולה להיות רלוונטית ואם נראה שמסיבה כלשהי השירות לא פועל כמו שצריך יש פשוט להתקשר אל המוקד ולבחון את הבעיה.
שאלות הקשורות בהצטרפות לשירותי החברה
בשיחת טלפון אחת עם המוקד הטלפוני של בזק בינלאומי תוכלו להצטרף אל שירותי החברה. כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר כל שעליכם לעשות הוא לשאול שאלות מכל סוג שהוא, לברר כיצד תשלמו עבור השירות ופשוט להצטרף אליו והכל בשיחה אחת.
שאלות בנוגע לחשבוניות
חלק מהשאלות שמגיעות אל המוקד הטלפוני של בזק בינלאומי הן שאלות שנוגעות לחשבוניות של לקוחות החברה. הנציגים של החברה שמחים מאד לענות על כל שאלה ויכולים לעזור לכל אחד להבין את החשבונית שהוא קיבל, לשנות את הכתובת שאליה תישלח החשבונית הבאה או להחליף את אמצעי התשלום שלה.