פרמטרים חשובים בבחירת כספת למשרד
אין זה סוד כי במשרדים רבים יש צורך בכספת כדי לשמור בה חפצים בעלי ערך כספי או ערך סודי אשר נחוצים לתפקוד המשרד או לכל צורך אחר. כאשר יש צורך ברכישת כספת למשרד יש להביא בחשבון מספר פרמטרים חשובים ביותר רגע לפני שרוכשים את המוצר ומציבים אותו בבית העסק. שימו לב לפרמטרים הבאים:
- רמת המיגון והאבטחה של הכספת
- נוחות השימוש בכספת
- עיצוב המשרד
- רמת השימוש בכספת
רמת המיגון – רמת המיגון של כל כספת למשרד נקבעת לא אחת על ידי דרישות חברת הביטוח אשר בסופו של דבר מבטחת את המשרד. יש מקרים רבים אשר בהם רמת המיגון אינה מצוינת בפוליסה, ובמקרה זה יש לפנות אל סוכן ביטוח מקצועי על מנת שיבהיר לכם נושא זה, וכך לא תישארו מול שוקת שבורה במקרה של פריצה וגניבה מן הכספת. במידה ואין כיסוי ביטוחי לכספת יש להתאים את רמת המיגון לערך החפצים והמזומנים הנמצאים בכספת דרך קבע.
נוחות המשתמש – נוחות המשתמש נקבעת מטבע הדברים על פי מיקומה של הכספת לפני הכל, גם את גודלה של הכספת יש לתכנן לפי גודל החפצים האמורים להמצא בה. אם אתם מתכננים להשאיר קלסרים בכספת, הרי שיש לוודא כי היא מספיק גדולה לשם כך וכדומה. במידה ואתם משתמשים בה לאחסון סכומי כסף גדולים הרי שיש להתחשב במיקום על מנת לקבע אותה באופן כזה שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לנתק אותה ממקומה.
עיצוב המשרד – במשרד מעוצב ומסוגנן אשר הושקעו בו זמן ומחשבה בנושא זה מומלץ לבחור כספת אשר תשלב בסגנון הכללי. לעיתים מכסים את דלת הכספת בדלת חזית דקורטיבית אשר יכולה להשתלב בעיצוב של המשרד ולהעניק לכספת מראה אחיד.
רמת השימוש – כספות אשר עושים בהם שימוש יום יומי לא יהיו יעילות אם יוצבו על הרצפה ובכל פעם יאלץ האדם המשתמש בה להתכופף. לשם כך מומלץ להציב אותה על סטנד מיוחד המהווה חלק מהכספת עצמה.